torstai 20. joulukuuta 2007

Tyylikkäästi myöhässä

Tiedän, että suurin osa bloggaajista esitteli MyHeritagen tuotoksia jo valovuosia sitten, ja itsekin syötin omia kasvokuvia kyseiseen osoitteeseen jo aikoja sitten, mutta vasta nyt päätin jakaa tulokset kanssanne. Mielestäni se on kivempaa tehdä nyt, kun näitä ei enää näy jokaisen blogin etusivulla ensimmäisessä postauksessa.



Kääk. Olin suoraan sanottuna hivenen yllättynyt, kun My Heritage väitti minun näyttävän kyseisiltä julkkiksilta.. Ja koska monet ovat tuominneet koneen heittävä tuloksia satunnaisesti pään asennosta ja hiusten väristä riippuen (minulla on muuten täysin vaaleat hiukset eikä kone antanut kuin yhden blondin), kokeilin muutamalla eri kuvalla, ja nämä naikkoset siellä kyllä melkeinpä aina esiintyivät. Halusin vielä varmempaa faktatietoa, joten tein pienimuotoisen gallupin ystävieni sekä poikaystäväni keskuudessa, että menikö mönkään vai ei.

Minulla on kuulemma samanlainen leuka kuin kolmella ensimmäisellä naisella, silmät ovat Victoria Beckhamin kanssa samaa maata, mutta suuruusluokaltaan lähempänä Nina Riccin tasoa. Poskipäät, kulmakarvat ja huulet ovat Rachael Leigh Cookin ja hiukset sekä nenä Brande Roderickin. Yrittäkääs näillä vinkeillä veistellä mieliinne kasvoni! ;D

EDIT // Kuvassa viimeisenä näkyvä Natalie Imbruglia (66%) jää ainakin omalla koneellani piiloon, eikä kuvaa saa pienennettyä ilman että laatu kärsii. Mutta eipä me kuulemma kovasti samaa maata ollakaan. ;)

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Minä ainakin olisin iloinen jos minun sanottaisiin näyttävän noille julkkiksille, kaikki ovat kauniita! :)

cisel kirjoitti...

anna: No minun ei nyt ehkä kuitenkaan sanottu näyttävän kyseisiltä julkkiksilta, mutta samoja piirteitä kuulemma löytyy. :)

zosie kirjoitti...

Näitä on aina mukava katsella, pitäisi itsekin joskus kokeilla!

Vaikutat tosi nätiltä :)

cisel kirjoitti...

zosie: Itsekin tykkään katsella, kunhan näitä ei ole jokaisessa blogissa samaan aikaan etusivulla, kuten tekstissä mainitsin. :) Saatan vaikuttaa näiden tuntomerkkien perusteella nätiltä, mutta kannattaa odottaa sitä naaman paljastumista ja antaa lopulliset arviot vasta sitten. ;)